Zaterdag 16 augustus - Weer thuis

16 augustus 2014 - Amsterdam, Nederland

We zijn inmiddels weer veilig thuis aangekomen, na een goede nachtvlucht! Het was een goed einde aan een mooi verhaal.

Uiteindelijk landden we bovendien zelfs een halfuur eerder dan gepland. Dat halfuur hebben we alleen daarna weer opgebruikt door onnodig extra wachten bij de bagageband ... Ze hadden niet alleen vijf vliegtuigen op een en dezelfde bagageband ingepland, maar bovendien de verkeerde bagageband voor onze vlucht aangegeven. We vreesden dus al dat bij de tussenstop in Newark de bagage achtergebleven was, maar gelukkig was dat onterecht en zagen we vier banden verder onze koffers dapper vele rondjes draaien.

Vanaf de gate heb je nog steeds uitzicht op Manhattan  Die plukken watten blijven een fraai gezicht! De landing is ingezet

De vlucht was vol, maar niet onrustig en die extra beenruimte was een verademing! Ondanks dat hebben Marco en ik helaas vannacht geen oog dicht gedaan. De kinderen gelukkig wel. Elise moesten we zelfs vlak voor het 'ontbijtje' wakker maken. Met als gevolg dat de kinderen nu fit zijn en wij om de haverklap in slaap dreigen te vallen. We porren elkaar af en toe in de zij als er bij een van ons oogluiken dicht dreigen te gaan. Gaaaappp! Tijdens de wakkere uren hebben we wel in een deuk gelegen om de melige grappen in de film 'The other woman'. Elk nadeel heb tenslotte zn voordeel.

Afijn, we proberen nu zo veel mogelijk bezig te blijven en te bewegen, want zodra we gaan zitten gaat het fout en worden de oogleden nog zwaarder. Ik zou dus eigenlijk nu staand moeten bloggen, maar dat gaat me net iets te ver ;-). Gelukkig valt er van alles op te ruimen, dus bezig ben je de eerste uren wel.

Verder doen we lekker rustig aan om aan het andere ritme en de andere tijd te wennen. Het is tenslotte nog vakantie!! We gaan de veeeeeele foto's uitzoeken en nagenieten van alles wat we gezien, gedaan en meegemaakt hebben. Daar kunnen we de komende tijd zeker op teren.

Sven vroeg zich trouwens tijdens het vliegen nog twee dingen af: Kun je op de wolken zitten? Leuke vraag, die gelukkig wel te beantwoorden is, maar dan de volgende: Hoeveel regendruppels zouden er over de hele wereld in totaal vallen in 1 minuut? Iemand een gok?

p.s. jullie succes met afkicken van het volgen van onze blog :-). We vonden het super leuk om te doen, zeker omdat we wisten dat jullie onze belevenissen geregeld lazen c.q. op de voet volgden!

1. Rob:
    16 augustus 2014